2011/10/23

Jag fortsätter dela med mig av konstiga gener

Med tanke på vad jag skrev igår om att vara dålig på sångtexter så kan jag meddela att jag snällt, eller det var kanske inte så snällt med det var inte medvetet i alla fall, har delat med mig detta fenomen till min kära dotter.

Molly satt och sjöng ABBA innan idag:

Bolebo, aha… istället för Voulez-Vous. Ja, kanske inte riktigt lika illa som min sexdröm men, men. Nu kan det dock vara så att hon är barn och helt enkelt inte har uttalet helt klart men det låtsas vi inte om. Lilly däremot verkar har lätt för texter. När jag gick igår och trallade på en Tuta och kör låt och hon helt sonika började sjunga efter mig, dock med ett annat ord. Ja det visade sig att det var rätt av henne. Lite pinsamt att inte ens Tuta och kör ska bli rätt. Så jag fortsätter dela med mig av lite konstiga gener, både av fegisgenerna och nu även kass-på-låttexter-generna.

1 kommentar:

Emelie sa...

Lilly har fått det där med att komma ihåg låttexter av mig, haha ;D
kram <3

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails