2010/07/01

Ny favoritaffär och lite Lady Gaga

Hade tid hos den rälige tannamagaren idag. Som alltid hade jag ont i magen när jag körde upp. Och som vanligt gick det bra närjag väl var där uppe. Känns som om jag har kommit till en väldigt acceptabel nivå på min ångest när jag är där och det känns riktigt bra.
Fick dock lära mig att man ALLTID ska borsta med en extra mjuk tandborste. Jag har lite känsliga tandhalsar men det var inte så farligt idag. Men hon sa att extra mjuk ska användas oavsett vad. Så jag fick en med mig hem.

Kände bara att jag var värd en runda in till stan när jag varit så duktig hos tannamagaren. Inga tårar fällda :-).
Dom har öppnat en ny affär inne i stan.
T*G*R
Och där finns mycket läckra saker samt att dom är jättebilliga. Gick där och kikade hur länge som helst. Lite läppglans och en duoögonskugga a´10 kronor styck. Finns mycket häftiga saker till hemmet och väldigt mycket ljus och ljuslyktor. Tror jag har en ny favoritaffär.

Lyssnade på Lady Gaga igår när jag gjorde muffins. Och på tal om muffins har jag fått för mig att jag vill göra chokladmuffins med marshmallows i men hittar inget recept om man kan blanda i dom i smeten. Någon som vet?
I alla fall, tillbaka till Gaga. Boys boys boys är en låt som fastnar med en gång. Har jag hört den så trallar jag på den i några dagar.
Problemet är bara att när jag sjunger Boys boys boys så kommer Lilly efter och sjunger Bajs, bajs, bajs :-). Behöver jag säga att jag verkligen försöker låta bli att sjunga den när vi är ute ;-).

Nu blir det nog en lat filmkväll med min kära make.

1 kommentar:

Johan sa...

Marshmallows går att ha i muffinssmet om du klipper ner dem i små bitar á 1 x 1 cm, eller köper dessa minimarshmallows som finns på vissa mataffärer och även Ö&B :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails