2010/07/06

Kortslutning i musen?

Jag håller på att bli tokig på min mus.
Jag tror nästan det blivit någon sorts kortslutning för ibland är den snabb och fungerar som den ska men ibland är den jäkligt seg och rör sig ryckigt och nästan i spasmer.
Batterierna är bytta men fortfarande beter den sig konstigt.
Den tycker kanske inte om värmen vad vet jag.

Så jag frågade vännen var min gamla mus var någonstans. Vi är ju familjen som samlar på alla avlagda gamla datorprylar vi har haft.
-Titta i skåpet fick jag till svar.

003

Och jag tittade i skåpet. Och jag funderade en stund på vilken sladd jag skulle börja dra i. Jag ville stänga med en gång men jag behövde verkligen en mus.
Så till slut hittade jag Rickards gamla mus men den är så stor och klumpig och scrollen gör lite som den vill men den fungerar i alla fall till att peka med. Lite jobbigt med sladden också men nu ska jag inte gnälla mer ;-).

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails