2010/07/10

Norrbaggarna kom idag :-)

Min älskade norrbagge kom idag.
Äntligen.

017
Pratar naturligtvis om syster yster. Med sig hade hon, även dom längtade efter, Aleksander och Roald.
Jag och tjejerna skulle bara passa på att ta ett dopp innan dom skulle komma men som vanligt försvinner tiden när man ligger och guppar i poolen. Så när dom väl kom låg vi fortfarande kvar i poolen och hade det gott. Men vi fick snart sällskap av våra eminenta gäster :-).
En liten stund tillsammans blev det innan vi var tvungna att göra oss i ordning för att vi först skulle in till stan för att vännen skulle ordna nya glasögon, mycket snygga måste jag säga. Jag köpte minsann ett par solglasögon som man kan sätta över mina vanliga. Det var så härligt att slippa kisa hela tiden och jag kände hur ögonen slappnade av.

Körde vidare till Helén och Björn för att fira Engla och Elliott.

002  011

Det är inte klokt vad tiden går fort.
Dom har redan hunnit bli 3 och 1 år.
Men det är väl med barnen man själv inser hur fort åren rullar för en annan. Det är riktigt skrämmande faktiskt.

Helén och Björn bor precis vid skogen och har massor av blåbärsris precis nedanför.

044
Heléns farmor Marit plockade lite för att visa.

Ikväll har vi bara suttit ute på altanen och njutit av svalkan som har kommit inrullandes. Tyvärr drar den med sig lite mygg också.
Suttit och pratat. Vi har lite att ta igen sedan i påskas ju.
Vi funderar på att dra till sjön i morgon. Men vi får nog dra ganska tidigt om vi ska få plats. Förra helgen hade det varit så mycket folk att bilar hade fått vända för att det inte fanns någon stans att parkera. Så jag får se hur det bli annars blir det nog poolen. Konstigt va ;-).

Nu kallar sängen. Så får jag se när jag hinner skriva igen. Fullspäckade, varma, soliga, lata sommardagar :-).

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails