2010/07/20

Kaos

Om det var lugnt och skönt igår på jobbet så har jag idag fått veta att jag lever.
Denna sommaren finns det faktiskt en vikarie för chefen så jag tänkte i min enfald att det skulle bli ganska skönt. Att hon skulle fixa vakanta arbeten och vikarier på turer som fattas.
Fasen heller.
Jag fick vid lunchen fundera ut lösningar på dagar i slutet av veckan samtidigt som jag åt.
Nytt ärende med städ som kom förra veckan var inte ens börjat att tittas på. Var tydligen tillsagt att när ärendet var påbörjat skulle vi meddela datum. Det fungerar inte riktigt att göra på det viset. Man måste se till att det ligger på någons schema annars blir det inte gjort.
Jag har i alla fall löst krisen i slutet av veckan samt även fått ut det nya ärendet.
Så det är nog bara att inse att jag kommer få jobba häcken av mig på min kontorstid. Kommer vara helt slut antagligen efter dessa veckorna.
Och det känns redan som om hjärnan är lite överhettad.
Jag har missat telefoner som legat framme, en apo-dos rulle som var försvunnen som låg mitt framför ögonen på mig samt att jag fick kökspersonalen att nästan gå i taket för att jag inte fick det rätt med matdistrubitionen. Jag sa förlåt till köket och vi kunde skratta åt det så det var i alla fall positivt.
Fast sakerna jag missade var inget som jag skulle titta efter så det var säkert därför jag inte såg dom.

Nu kan det bara bli bättre kan jag hoppas :-).

025  

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails