2010/07/05

♥Härliga sommar♥

Halv 10 väckte Rickard mig i morse. Han tyckte att även om det är semester får det vara någon mått med sovandet. Mycket taskigt av honom ;-).
Det är fortfarande varm och gott ute. Härligt semesterväder.
Tog en träff med Helén och compani nere vid sjön. Som tur var så var det inte så mycket folk där. Men ändå tillräckligt för att jag skulle känna mig obekväm med att ta av mig kläderna. Kanske skulle tagit ett par drinkar innan för då hade det nog inte varit några problem ;-).
Vattnet var helt underbart. Jag tror inte det var många graders skillnad på luft och vatten faktiskt. Synd att man inte visste hur varmt det var.

003 006

Lyckades faktiskt få någon bild på tjejerna. Men jag fick använde min lilla kamera för jag vågade inte ha den stora med mig.
Båda två är helt vilda i vattnet. Idag har även Lilly börjat dyka.
Hon räknar ett, två, dyk och så försvinner hon under för att i nästa stund komma upp igen.
Jag har fått två vattendjur. Det är väl bara simhud mellan tårna och gälar som saknas ;-).

010
013 017

Glass hann vi naturligtvis också med.
Engla ser mycket fundersam ut.
Får passa på att säga grattis till Elliott som fyller 1 år idag också. Firades med glass :-).

Körde hem och gick genom huset och ut på baksidan för att slänga oss i poolen hemma sedan. Kan undra när vi slutar vara skrynkliga under sommaren sen ;-).

♥Härliga sommar♥

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails