2010/07/04

Älskade pool

Denna dagen har spenderats som dom tidigare.
Med jämna mellanrum i poolen.

031
Men tyvärr har min badmadrass gått ur tiden alldeles för ung. Den släppte luften i kudden första gången sen började den släppa luften i madrassen när tjejerna badade sista gången.
Men vännen får minsann köra tillbaka med den för den ska tåla mer än 4-5 dagar i poolen. Och jag vill gärna ha den nu när jag kan ligga och njuta av solen.

Josse och Keke kom ner och grillade lite ikväll. Dom skulle ju hämta Julia så då passade vi på att slänga på grillen.

005
013
Vi blev så sugna på grillspett så det ordnade vi till.
Sedan gjorde jag enkla vitlöksbröd. Skar bara baguetter i sneda små bitar som jag sedan gnuggade med vitlök och grillad dom sedan en stund i ugnen. Så jäkla gott det blev. Jag överträffar mig själv ibland :-).

021  
Jag har ju glömt att visa min nya snygga bikini.
Så här är lite av den. Jag måste säga att trosorna är faktiskt riktigt smickrande och det är skönt när man kan säga det för en gång skull :-).

042  
Josse ville ha en bild på både Selma och Zingo. Och det var ju inte det lättaste kan jag lova. Försökte få dom att sätta sig bredvid varandra. Samarbetsvilliga? Inte ett dugg ;-). Detta var nog det bästa.

057
Jag fick dock några fina på Selma ensam. 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails