2010/07/18

Party, party

Vi var iväg på partaj ho Krille och Cindie i gårkväll och vi hade så jäkla roligt.

012 032

Härliga vänner :-).
Vi var ett bra gäng. Wicky och Valle, Katrin och Anders, Åsa och Patrik och vi.

052 050
Lite allsång på altanen

060 067

076
Dansant gäng är vi också till min glädje.
Katrin fick den stora äran att använda min kamera. Och hon körde lite papparatzi plåtning när hon smidigt kröp ner på golvet och började fota. Lite annorlunda vinklar helt klart.
Så fick vi även bildbevis på att vännen är uppe och stuffar ibland också :-).
Framåt 3-snåret började det kännas dags att bege oss hemåt. Så vi tackade för en underbar kväll och hoppade upp på våra cyklar och trampade iväg i sommarnatten.
Hade rejäl huvudvärk när jag kom hem men med lite panodil och lite vatten och korall mådde jag bra i morse.
Har vaknat 2 gånger tidigt i morse men somnade om och vaknade sedan vid 2 :-0. Det har definitivt inte hänt sedan tonåren. Och på grund av det har dagen varit väldigt kort.

Nu är det dags att krypa till kojs. I morgon börjar allvaret igen då semestern nu är slut för min del.
Men jag har haft en helt underbar semester. Lugn, stressfri, varm, blöt (poolen) och solig. Bästa semestern på många år tror jag det varit just eftersom jag har gått in för att verkligen varva ner. Vilket jag lyckats med.
Men nu är det slut. Jag får ställa klockan i morgon så vi kommer upp och hinner äta både frukost och lunch innan vi ska iväg. Passar sig inte att äta frukost 10-10.30 då ju ;-).
Då var vardagen här igen.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails