2010/07/11

Fototriss ~Så här ser det ut där jag är idag~

Jag har varit lite dålig på att vara med i fotoutmaningar senaste månaden. Känner inget ork till det även om jag fotar väldigt mycket. Och eftersom jag inte har orkat med fotoutmaningar så blir det helt ok att lägga detta i min vanliga blogg. Känns ok så länge jag inte lägger massa utmaningar här.
Veckans Fototriss kändes helt rätt.

Så här ser det ut där jag är idag, del 8

075 097 099
Vi har spenderat vår dag i poolen.
Hålan hade svenskt värmerekord på 16 år igår och det känns faktiskt lite häftigt. Vi hade uppmätt temp på 34,5 grader då. Inget rekord idag dock men det var nog inte långt ifrån temperaturen igår.

Fler trissar hittar du HÄR.

5 kommentarer:

Louise sa...

Va med och tävla om två ljuslyktor - få deltagare så lätt att vinna!

http://louisevestin.blogspot.com/2010/07/tavling-ljuslyktor.html#

Rantamor sa...

Ni ser ut att ha haft en riktigt mysig dag i poolen. Och vilken pool sen. Den svalkade nog gott åt varma kroppar.

Ha fortsatt bra kväll.

Ingalill sa...

Ahhh! Så härligt det ser ut :)

Ma.links sa...

Mysiga badbilder.

Jah Hollis sa...

Om jag inte tar helt fel borde "hålan" vara Hästveda. Skönt med egen pool i det läget. :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails