2010/07/24

Bland sugrör och tatueringar

Tjejerna har gått bärsärk i lådan med sugrör.

001 002

003

Och tydligen kan man se såhär glad ut.
Något hon inte gjorde en stund innan när hon slängde en bunt på golvet. Jag sa naturligtvis åt henne att plocka upp dom och beredde mig på en batalj som skulle vara en bra stund.
-Du göra sa hon en gång.
Jag andades in lugnt och meddelade att slänger man på golvet så får man plocka upp.
Då böjer hon sig ner och börja plocka. Både jag och vännen höll på att tappa hakan.
Det tog kanske förra gången jag höll på med att hon skulle plocka upp äpplet hon spottat på golvet. Som kinkades om i en halvtimme innan hon gav sig och torkade upp det.
Eller så var det bara tur denna gången ;-).

Dom ligger och tittar på tv nu. Känns helt ok när vädret är lite dassigare och det är lördag.
Tv:n startade på 6:an så vi slog över på en barnkanal.
Molly protesterade med en gång.
-Jag vill se det med tatueringarna.
Så vi fick slå tillbaka så där ligger hon och tittar på Miami Ink. Och hon verkar väldigt intresserad av det också. Ingen av oss är speciellt intresserade eller har tatueringar även om jag skulle tänka mig en liten så undra vad detta plötsliga intresse har kommit ifrån.
Vi har börjat prata om veckopeng till henne och vem vet om hon redan nu ska börja spara till en tatuering ;-).

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails