2009/07/16

♥Vilken tur jag har som fick just dig♥

Samtal vid middagsbordet:
Jag: -Du ska ha dom nya byxorna när vi ska till Halmstad på onsdag
Molly: -Dom var fina. LillJohanna har ett sådant djur.
Här kom jag av mig lite och fick fråga igen vad hon sa:
- LillJohanna har ett sånt djur sa hon igen
Jag såg säkert ut som ett levande frågetecken. Och sen slog det mig:
- Nej Johanna har en HAMSTER inte en HALMSTAD.
Behöver jag säga mer om det♥

Hon ville ut och bada efter midda´n så hon gick och bytte om. Jag fick mig först ett härligt leende av henne:-).

Jag höll på att kissa på mig när hon kom med sina simglasögon som trycker ihop hela ansiktet på henne. Jag kommer att leva tills jag blir 100 så länge jag har denna härliga tjej hos mig eftersom ett skratt fölänger livet. ♥Vilken tur jag har som fick just dig♥

Och sen när vi stor i duschen efter att vi varit ute och badat sa hon bara helt apropå:
-Du är snäll mamma. Du får komma på mitt kalas.
Nu hör det till att hon fyller ju inte förren i slutet på oktober. Men det är bra att ha framförhållning;-).
Frågade henne om inte pappa fick komma
Nej det fick han inte. Han fick gå på pojkkalas sen.
Hos vem vet jag inte men så var utfallet iaf.
Kan man må så mycket bättre efter alla dessa härligheter hon haft för sig idag.
Tror knappast det faktiskt
♥Älskar dig av hela mitt hjärta snorpan♥

1 kommentar:

Ella sa...

Tack, och vilken liten sötnos din dotter e! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails