2009/07/12

SEMESTER

Nu har jag gjort mitt. Kastar gladeligen in handduken. Nu väntar 4 veckors härlig ledighet. Inga måsten, ingen stress utan bara få vara med nära och kära. Gud vad jag är värd det;-).

Har jobbat kväll med en av våra härliga vikarier. Hon bloggar också, vem gör inte det nu förtiden igentligen;-). Får kolla in hennes sida sen. Hon pratade även om Facebook och tyckte jag skulle gå med där. Känner mig riktigt gammal med tanke på att jag inte ens har kollat in det innan. Alla verkade hänga på Facebook utom jag. Jag har bara bloggat jag.
Men nu ska här kollas upp. Men fan vad pinsamt om man inte hittar någon vän utan man är där i sin ensamhet. Buhu, jag har inga vänner;-).
Men jag haar faktiskt blivit riktigt nyfiken på det så jag måste nog gå och kolla med en gång.
Men bara lugna jag kommer tillbaka:-)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails