2009/07/28

Ullareds-tripp idag, Oslo-tripp imorgon...

Varit en runda på Ullared idag.
Säger bara fy fasen. Det var så mycket folk. Ingen kö in men väl inne kom man knappt ingenstans. Jag höll på att få panik. Jag kan inte förstå hur man inte kan säga ursäkta när man kör på folk. För det verkar vara en omöjlighet. Man får bara en sur blick när man svär över att det gör ont. Tycker jag är riktigt oförskämt faktiskt. Men, men det är hur jag anser att man gör och det delar jag inte med många på denna affär.

Imorgon drar jag och Molly till Oslo. Vi följer med Jessica nu när hon kör hem. Vi har packat hennes lilla Seat ikväll och man kan lugnt säga att det finns inte mycket plats kvar att packa in i. Och vi råkar ha lite till som ska in. Ska bli mycket intressant att se hur vi löser detta imorgon. Ja, ja det tar vi då.
Jag får säkert låna hennes dator en liten stund per dag så jag kan skvallra lite.
Tjingeling så länge

1 kommentar:

Barnens Hjältar sa...

Hittade du något kul då?
Jag har bojkottat Ullared :P
Får ångest av allt folk :P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails