2009/07/24

Sprang på en gammal vän

Sprang på en gammal kompis när jag var nere i stan idag. Så jäkla roligt att träffa henne igen.
Hon är en sådan man springer på ibland och varje gång säger vi att vi måste träffas. Men ännu har det inte blivit av. Får försöka ta tag i det och boka något så blir det lättare av.
Blir så trött på mig själv ibland att det ska vara så svårt att verkligen ta tag i och fixa sådant. Vet inte om det är att jag inte är någon telefonmänniska eller vad det beror på. För jag vill verkligen träffa dom. Finns ett par sådana vänner som jag har som vi hela tiden säger att vi måste boka men allt annat kommer emellan. Men jag kan inte skylla på någon annan än mig själv;-).
Men nu måste jag ringa henne och boka en dag vi kan träffas. Vi har så mycket att prata om så det måste bli av.

1 kommentar:

Sara sa...

Jag är inte heller en telefonmänniska, eller det finns två som jag gärna pratar i tele med och det är mamma och en av mina bästa vänner.. Men andra har jag svårt att prata med, jag vet inte riktigt varför, märkligt det där :P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails