2009/07/19

Hyllning till "den lilla blå" ;-)

Hjälp!!!!
Någon har gett sig på "den lilla blå" inatt.
Någon tog den mitt framför ögonen på mig. Hur kan dom vara så fräcka att göra min lilla ögonsten illa;-). Dom körde iväg med den. Den ville inte alls följa med men vad hade den för val.
Jag vaknade kallsvettig.
En dröm.
Vilken jäkla tur jag har. Den står kvar på uppfarten:-).
Vad vore livet utan "den lilla blå";-)?
Den klarar otroligt mycket.
Den lilla godingen följer gladeligen med mig ner och storhandlar även om den vet om att den blir fylld till bredden.
Min trogna lilla blå;-)

4 kommentarer:

Amanda sa...

Vilken tur att det bara var en dröm. Utan bilen är man banne mig handikappad. :oP

Barnens Hjältar sa...

Hej på dig! Nu är vi hemma igen :-)
Hoppas du haft en fin vecka ..

Barnens Hjältar sa...

Tack :-)
Ja, själv har jag precis bestämt mig för att satsa stenhårt på att äntligen ta det där förbenade körkortet :P har liksom inte haft tid.. jag kan köra men får inte brukar jag säga till barnen :-)

Hallon & Blåbär sa...

Skönt att det bara var en dröm för tänk vad man kan fästa sig vid en bil.

Ha det bra!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails