2009/07/27

En dag på Andys lekland

Var på Andy´s lekland idag. Har inte varit där tidigare så det var spännande. Alla barnen stortrivdes verkligen. Det är jättebra att det finns en liten hage till 0-4 åringar så Lilly hade ju också mycket att göra. Eller den var inte så liten men det var ju ändå inget mot den för dom stora barnen.
Molly försöker sig på ett labyrintspel
Johanna
Lilly älskade verkligen platsen med alla "kuddar" i alla former. Staplade, klättrade och rullade över.
Aleksander
När Lilly väl vågade sig in i buren fanns det ingen hejd på henne. Hon klättrade och kanade för glatta livet;-).
Svettiga barn behöver en liten fikapaus. Håret satt klistrat mot huvudet på henne.
Fikapaus
Efter fikat var det ny energi för alla kidsen.
Aleksander och Lilly åkte kana. Lilly var inte riktigt förtjust över att åka sittandes. Hon ville helst åka på magen för då hade hon bättre kontroll. Det gick ganska fort på rumpan nämligen.
Molly i den stora kanan. Hon var lite försiktig dom första gångerna hon åkte men sen blev det mer och mer fart. Men det är min Mollan det;-).
Lilly har klättrat högt
Molly och Aleksander i bollarna. Lilly vägrade gå in där. Hon sprang bara och plockade in bollar som ramlade utanför. Det är min ordningsamma lillan det;-).
Vi har haft en jättebra dag. Jag tycker fortfarande jag hör allt sorl. För det var mycket sorl där med alla dessa barn som lekte. Tinnitusen blir inte bättre av sådant här men det är sådant man får ta.

Nu ska jag snart lägga mig. Blir en liten Ullareds-tripp imorgon. Jag ska inte ha så mycket men tyckte ändå jag kunde följa med.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails