2009/07/07

Hålan börjar förändras

Nu börjar hålan förändras. Stånden som ska upp är spikade och knallarna börjar redan strömma till.
Såhär lungt var det i morse kl. halv 8 när jag kom till jobbet. Imorgon kommer bilden vara en helt annan.
Jag och Molly körde upp och handlade för en stund sedan. Hon är helt till sig över alla stånd och tält. Slår händerna för munnen coh spärrar upp ögonen.
-Wow mamma, wow. Titta. Det ska bli så roligt imorgon.
Jag körde ett extra varv bara för att se hur hon reagerade när vi kom förbi tivolit.
-Wow mamma. Titta mamma den ska jag åka. Wow. Wow. Det ska bli så roligt. Titta. Wow.
Kunde inte sluta le på hela vägen hem. Hon har pladdrat på hela vägen hem om hur roligt det ska bli. Har knappt kunnat sitta still i bilen bara.
Jag kan nog lungt påstå att hon ser framemot marknaden nu onsdag och torsdag:-).

3 kommentarer:

emma sa...

tack för din röst.

Barnens Hjältar sa...

Haha, vad kul :-)
Ha det så roligt imorgon då :-)

Hallon & Blåbär sa...

Vad kul med lite tivoli. Hoppas ni har haft en toppendag!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails