2009/07/23

Halmstads Äventyrsland

Hade en kanondag på Halmstads Äventyrsland igår. Tror alla tyckte det var jätteroligt. Vädret var kanske inte det bästa. Kom lite regnstänk i mellenåt men det var aldrig mer än att jag han ta på regnskyddet på vagnen för att sedan behöva ta av det igen. Jag tog naturligtvis inte av det men jag la upp det på suffletten. Någon grad varmare och allt hade varit perfekt.
Nu blir det ganska mycket bilder:-)
Molly och Julia med tryckluftskanoner
Aleksander laddar om för att skjuta
Dinosaurieparken med en liten runda med hängbroar tyckte Lilly var jätterolig.
Molly i gapet på T-Rex eller som hon säger dinosaurie-X;-)
Den lyckades fånga Lilly också
Lilly och Jessica i labyrinten
Rickard fick åka MYCKET. Både för små och stora. Det är tur att han klarar av att åka så tjejerna får åka.
Här sitter dom i små båtar som vaggar lite. Dom två sista varven håll Lilly på att somna. Sövande rörelser antar jag;-)
Molly taggad för en tur med radiobilarna
Verkar som om Molly kommer att bli ett riktigt karusell-freak. Hon åkte det mesta. Både dom stora karusellerna samtidigt som hon tyckte det var lika roligt att åka små kaffekoppar.
Josse och Lilly tar ett varv till i båtarna
Säger bara: KALLT
Det blev ett litet bad för vissa iaf.
Fisken har precis vält över med allt vatten. Man skulle helst inte stå i närheten om man inte ville bli blöt
Och jag gav mig upp i pariserhjulet av någon anledning. Jag vet varför jag inte åker karuseller. Det enda jag tänkte på var alla sätt jag kunde dö på pga att det skulle bli något fel. Så inga fler karuseller för min del, nej tack.
Molly och Julia i flygplanen
Aleksander snurrar för glatta livet medans Johanna lutar sig tillbaka och njuter av åkningen:-)
Molly och Julia i den lilla berg-och dalbanan. Molly åkte även masken som hon tyckte var jätterolig. Det var en riktig berg- och dalbana för barn. Fick tyvärr ingen bra bild på det
En slagen hjältinna
En slagen, ja vad då;-)
Vi var helt slut när vi kom hem. Barnen nattades snabbt och somnade med en gång. Vi hamnade framför tv med en varsen pizza.
Nu ska Jessica köra ner Roald till tåget för han börjar jobba i morgon. Jessica och Aleksande stannar till den 30:de så vi har en hel vecka på oss att ta igen all tid vi inte träffas.

1 kommentar:

Sara sa...

Vilka härliga bilder, ser ut som att ni haft en toppendag :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails