2009/07/30

Resfeber big time

Barnen vaknade tidigt idag.
Vi kom i sæng sent igår. Ingen bra kombination alls. Men det ær væl så det ær nær man ær på semester;-).
Jag børjar redan oro mig før hemresan. Avskyr att behøva passa buss och tåg och jag kommer væl stirra upp Molly så hon inte vill åka med igen. Usch att man ska ha sådan fesfeber. Men vad jag vet har jag alltid varit stirrig nær jag ska åka ivæg.
Jag och Jessica kom på en alldeles utmærkt ide igår. Den ær inte klæckt før Rickard ænnu och han kommer inte gå med på det tyværr.
Han kunde ju køra och hæmta oss. Om han kørde på lørdag och att vi kørde hem dagen efter. Rent kostnadsmæssigt hade det nog bli ungefær det samma. Och jag hade inte skræmt upp Molly med mitt stirr heller. Visst låter det som en alldeles utmærkt ide:-).
Vi får væl se hur det blir med det sen.

Idag blir det bara att ta det lite lungt. Har inget inplanerat alls. Kan vara skønt med sådana dagar också.
I morgon ska vi till ett stort badland som ligger en bit hærifrån. Med vågmaskin och massa kanor. Ska bli riktigt roligt æven om det ær jobbigt att visa sig i bikini;-)

Nu ska jag gøra lite frukost. Det ær jættesvårt att hitta yoghurt hær i norge. Fanns smaksatta små yoghurtar men ingen naturell. Men man kan inte få allt hær i livet.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails