2009/07/13

Långpromenad som inte blev så lång

Har blivit rekommenderad 2 olika rundor som är bra att gå. Den korta har jag gått några gånger nu och den är ungefär 1 timme och 10 minuter. Kände för att ta en lite längre runda ikväll och tog då den andra som skulle vara så lång enligt henne som rekommenderat. Då var den också 1 timme och 10 minuter. Blev ganska besviken faktiskt. Det blir till att förlänga den lite då för annars var den väldigt skön att gå. Lite upp och lite ner. Gillar jag:-). Men jag har lyckats få en blåsa precis bredvid mitt skavssårsplåster. Och jag trodde jag skulle skrika rakt ut i duschen för det kändes som om man hälde salt på det när vattnet rann på det. Typiskt eftersom jag hade planerat många, långa rundor nu under semestern. Låter som om det är ett stort jäkla köttsår eller något för jag kommer faktiskt att kunna gå en lång runda om någon dag igen bara.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails