2009/07/03

Tyst i bloggsfären

Det är ganska tyst i bloggsfären för tillfället. Många som tidigare alltid haft många inlägg är det ganska tyst om för tillfället. För jag hoppas det är tillfälligt för jag saknar deras inlägg. Men vem orkar sitta inne och blogga i denna värmen. Iof vem orkar vara ute i denna värmen överhuvudtaget. Kanske mer tid med familj och vänner istället eftersom det är semestertider förmånga. Dock inte mig ännu. Jag får snällt vänta 1 vecka till. Hur jag nu ska klara det. Allvarligt alltså. Men vad har jag mer för val än att kämpa den veckan också.

Sitter och väntar påatt kusin ska ringa och säga att det kommit bebis. Har önskat samtal hela veckan. Men telefonen är tyst. Åh, tänk om dom ringt nu dessa dagar när våra telefoner inte fungerat. Jag hoppas att syrran hade sagt något då. Kom igen nu Heléns bebis. Dags att möta världen:-)

Imorgon ska vi fira mig. Blir till att gå upp tidigt om man ska hinna med mat, tårta och städ.
Jag orkar faktiskt inte skriva mer just nu. Jag är varm och jag känner mig totalt tomi skallen.
Tjingeling

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails