2009/07/20

Ooops, vilken felberäkning

Har suttit här i godan ro nu på fm. Alla sov länge även idag så det blev inte frukost förren strax efter 9.
Tog en lång härlig dusch för att sedan sätta mig vid datorn och kolla mail och facebook.
Väntar in min kära systeryster med familj i em någon gång. Det var vad jag trodde iaf.
Hon ringde för 1-1 1/2 timme sedan och sa att dom var i Malmö:-o.
Va?
Lite panik eftersom jag inte städat färdigt. Fick ner och fixa till gästrummet och efter jag var färdig hade jag nog behövt en lång, härlig dusch till;-). Och så sitter man och svär över sig själv att man inte tog allt igår istället.
Men nu är jag färdig, helt färdig, och väntar dom när som helst. Det ska bli så roligt att träffa dom igen.

Rickard har kört ner till ByggMax, har vi hört det innan?, för att köpa det sista. Om han nu hittar allt och det är tillräckligt fint.
Han trodde att om han får tag på allt så kommer han nog hinna färdigt denna veckan. Vi ska inte sätta tak i år utan bara förbereda för att kunna lägga det nästa år. Kommer nog se lite konstigt ut med stolpar som sticker upp men så får det bli. Det är inte så många fler än vi som ser det eftersom det är på baksidan. Riktigt spänd på hur det kommer att bli.
♥Min duktiga man:-)♥

1 kommentar:

Katja sa...

Vilken fin blogg <3 Å tack för lyckoönskningarna..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails