2009/07/18

Rensning som resulterat i nya auktioner

Vilket trist väder det är idag.
Från tidig morgon till middag ungefär har det åskat till och från.
I morse vi 6 vaknade vi av åskan och det var så det skallrade i fönstrena. Tycker det är riktigt otäckt.
Men man får ju lite annat gjort när man inte kan sitta framför dator i tid och otid.

Har rensat i tjejernas garderober lite. Tycker dom växer så man hinner knappt med det.
Eftersom Lilly är lite mer rundare så kan hon nu ha Mollys kortärmade i storlek 98 som jag la undan från henne förra sommaren:-o. Lilly har nästan hoppat över stl. 92 i ovandelar iaf. Nertill är det nog fortfarande 86/92 som gäller lite beroende på modell osv.
Molly har också tagit ett skutt men det märks ändå inte så tydligt på henne eftersom hon kan ha byxor ganska länge eftersom allt kasar ner på henne. Hon har ju verken rumpa eller höfter som håller något uppe.

Så jag har faktiskt chansat att lägga ut lite sommarklänningar på tradera också. Känns lite osäkert nu mitt i semestern men jag kan ju knappt vänta när det är sommarkläder precis. Går det så går det;-).

Nu får jag väl fundera lite på middag. Blir bara något snabbt och lätt idag. Stuvade makaroner går alltid hem och sen har jag köttbullar i frysen. Snabbt och enkelt:-)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails