2009/07/02

Sommarnostalgi

Lite sommarnostalgi. Kom att tänka på en gammal vän som jag alltid var med och kom då att tänka på dessa låtarna.

Taylor ja vad säger man om henne. Kommer ihåg att Lions alltid ordnade en fest medtivoli på sommaren. Karuseller som snurrade bara, sådana man inte klarar att åka nu. Jag och Mia åkte speciellt en hela tiden. Var en skitsnygg kille som skötte den och sen spelade han Taylor nästan hela tiden.

Mia älskade Trance Dance. Hon tyckte sångaren var så snygg. Jag kommer inte ihåg riktigt men jag har för mig att det var tvillingar, tjejerna alltså, och vi varen varsen:-).


Lili och Susie var väl mest jag som gillade. Och den härliga korriografin sitte ännu;-)

Och Alphaville är bara Alphaville och disko:-)

Dessa härliga minnen:-)

1 kommentar:

Barnens Hjältar sa...

Ja KBT är underskattat :-)
Ibland fungerar det kanon och i andra fall inte alls..
Hoppas dui haft en fin dag..nu börjar min semester

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails