2009/07/29

Framme i Oslo

Då var man utomlands.
Sitter hos Jessica nu och kænner mig ganska seg. Men resan har gått bra. Vi hade ju mycket godis med oss som mutor till barnen;-). Dom har faktiskt varit jætteduktiga. Sista 10 milen tyckte dom nog var jobbiga før då var det mycket flams och trams då. Men efter att ha suttit i en bil hela dagen ska man inte klaga på dom.
Jag kan lova att bilen var full. Bagaget gick knappt att stænga och barnen har haft MYCKET saker mellan sig. Vi stannande innan grænsen och handlade ytterst lite. Bara lite pålægg och andra småsaker som kan behøvas men det var knappt vi hade någonstans att gøra av det.
Nu ska jag och systeryster slænga oss på soffan och kolla på Benjamin Botton. Hoppas den ær bra. Annars får man iaf villa øgonen på något vackert.
Jag glømde ta med mig sladden till kameran så dessa dagar blir det tyværr inga bilder. Tråkigt men sant.

Blev lite sur nær jag skulle logga in på facebook. Tænkte man kunde ha lite privata chater med Rickard;-). Då har jag ett tecken i mitt løsen som inte finns hær. Men det løste vi genom att vænnen ændrade løsenet. Så nu kan hær chatas.

1 kommentar:

Barnens Hjältar sa...

Åh vilken osis :P
med tecknet..

Hoppas ni får det mysigt nu
a hand om er.. Duktiga de var tjejerna :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails