2012/03/09

Tack för att ni finns

Vilka otroligt fina ord jag har fått av er efter mitt lilla bryt häromdagen. Ord som värmer och stärker mer än ni kan ana. Jag önskar så att jag nu kan ta alla dessa ord och gnida in i mig och nästa gång jag börjar känna såhär kunna ta fram dom och bevisa att jag har fel. Jag har fel så in i helsike och bevisen finns i era ord. Jag vet inte hur jag verkligen ska komma över min dåliga självkänsla men jag önskar att jag bara hade kunnat ta den och slängt den på tippen och låtit den ligga där och skrumpna som något gammalt bananskal. Men just nu känns det riktigt bra och jag hoppas att jag kan hålla kvar den känslan länge.
Några av era otroligt fina ord som jag bara måste dela med mig av (fler kommentarer finns i inlägget) och hoppas att ni inte blir arga för att jag publicerar dom utanför facebook.

“Alla är vi olika och alla är vi unika på vårt egna lilla vis. Du är speciell för att du är du, och ingen vill heller att du ska va på något annat vis.Älskade syster ;))”

“Önskar att du fick träffa en arbetskamrat till mig, som just nu pluggar! Hon fattar inte hur himla mycket hon kan, lägger tid på att fundera på vad andra tycker!! Undra just om hon egentligen har tid till det, med tanke på så mycket plugg hon har! Siffror älskar henne, precis som hennes man å 2 härliga tjejor gör. Hon bor i en villa har 2 bilar, fina syskon och många vänner och arbetskamrater som gillar henne precis för den hon är! Hon gör det hon vill göra just nu, hon har tagit steget vidare ut i världen. Hennes nya arbetsgivare kommer att älska henne! För att hon är som hon är! Vill du ha telnr till henne, så hör av dig! Hon har himla massa gemensamt med dig!!! ♥”

Den kommentaren fick mig att gråta som ett litet barn. Tårarna bara rann och rann och jag hulkade och hulkade. Den tog mig liksom ända in i själen.

“Jag har inte träffat dig så mycket en blev jätteförvånad när jag läser ditt inlägg... Känner igen mig själv i mycket du skriver ... Du ska veta att jag tycker att du verkar vara en så jäkla skön tjej, jag blev så impad och t.o.m lite avis på dig när vi träffades hos Pia sist... Du utstrålade så mycket glad, trygg människa... Och så vågade du sjunga singstar... medan jag satt och mesade mig... Nä du, Nettan, jag tycker du verkar vara en super
Tjej :-D Tänk inget annat! Kram !!!!”

Så tänk vilka härliga människor jag har runt mig. Så jag vill bara säga tack för att ni finns och tack för att ni får mig på andra tankar närdet blir på detta viset (av någon anledning som jag själv inte vet). Ingen nämnd och ingen glömd utan ni är alla underbara.

Rött hjärta 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails