2012/03/27

Det är inte mycket tid över

Det är inte mycket tid man har över nuförtiden. Har svårt att se hur man klarar att jobba till 5 varje dag. När hinner man träffa sina barn? Det är så otroligt ovant för mig men det är väl så det är att ha kontorstider. Missförstå mig rätt nu för jag gillar att jobba där jag är. Speciellt nu när man kan bli lite mer självgående och inte svansa alla hela tiden. Det är också en sådan grej som är helt ovan. Att kunna mitt gamla jobb på mina fem fingrar och nu helt plötsligt vara “vikarien” gör mig lite tokig. Jag vill ha koll på saker och inte behöva springa och fråga alla. Jag vill vara den som har svar på frågorna när någon kommer. Det är så jag alltid har varit. Men nu är det ombytta roller. I alla fall ett tag innan jag är färdig att ta över. Moahahaha…

006

015

Det spirar ut nu och det är skönt att det är ljusare om kvällarna så man hinner se det.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails