2011/08/29

Som en skolflicka som packar sin skolväska för första gången

Nedräkningen avklarad och sista ordinarie arbetspasset är avslutat på väldigt länge. Nu ska jag bli klok, ja snarare klokare men tanke på vad som redan finns där uppe Blinkar. Det pirrar redan rejält i magen och då har jag inte inskrivning förrän på torsdag även om terminen börjar idag.

010

Jodå, nu ör jag förberedd. Och vem kan säga nej till ett knall rosa pennfodral? Inte jag i alla fall. Känner mig som en liten skolflicka som för första gången packar sin skolväska fast jag har bara kommit till att packa mitt pennskrin. Men vad ska man ha i det? Stiftpenna, suddi, 3 överstrykningspennor, en packe med 80 små lappar för att märka sidor med i 4 olika färger. Har jag glömt något? Som sagt, som en skolflicka som packar sin skolväska för första gången.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails