2011/08/02

30 nya jaha-saker om mig

1. Stänger du av mobilen när du sover?
Nej det gör jag inte eftersom det är min väckarklocka
2. Vem såg dig senast naken?
Måste vara kära maken om nu inte grannen kikade in genom fönstret innan
3. Hur såg du ut på högstadiet?

086

Detta är från 9:an, -92. Jag var fortfarande fast i att ha en puffig lugg. Då konstant rökandes, nu gnällig ickerökare har jag hört.
4. Hur kommer du se ut om tjugo år?
Herregud, då är jag fasen 55 år. Antagligen naturligt gråhårig eftersom dom jäklarna har börjat gadda ihop sig och invaderar mig just nu. Fortfarande bara några stycken men grupptryck börjar ta över. Annars kan man alltid hoppas att jag har lyckats gå ner lite och ser normal ut.
5. Gick du på dagis?
Nej jag var hos en dagmamma som hette Greta och var verkligen dagmamman from hell. Jag och min syster fick inte göra något och hennes döttrar var jättestygga mot syster. Hon tvingade mig att sova ute i hamocken fast det var minusgrader ute, jag hade ju mina varma tumvantar. Usch hon var verkligen hemsk.
6. Hur är du att ha som arbetskamrat?
Oj vilken svår fråga. Jag tror att jag är bra. Tar väldigt mycket ansvar och kan mycket. Är även en lyssnare som många kommer och pratar med eftersom det som sägs stannar hos mig också.
7. Har du celluliter?
Nopp. Hehe, gick ni på det? Trodde inte det heller.
8. Biter du på naglarna?
Nej inte nu längre. När jag träffade kära maken gillade han att bli kliad på ryggen. Så vad gör man inte som 15 åring för att vara snäll och tillmötesgående. Jo man slutar bita på naglarna så det ska bli skönare för honom. Förstår varför han gifte sig med mig.
9. Har du något handikapp?
Nej inget handikapp så. Men man kan bli lite handikappad av att ha så jäkla många fobier som jag har. Helt ärligt alltså.
10. Är du rädd för att få hängbröst?
Nej jag tror faktiskt inte det. Fast jag vill ju helt att dom ska vara där dom är nu så tyngdkraften behöver inte verka mer på den delen.
11. Tror du gud är en man eller kvinna?
Finns ingen gud
12. Svär du?
Jodå det händer väl. Speciellt om sängen bestämmer sig för att titta för nära på tån eller något sådant. Jag svär inte alls så mycket som innan tjejerna kom. Man måste ju föregå med gott exempel.
13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?
Ja, jag är trevlig så länge dom inte tränger sig på. Vill dom ge mig ett häft så tar jag det säger tack och hejdå på ett trevligt sätt. Har kommit på att det fungerar bäst. Men häftet är inget bara att elda med.
14. Hur homo är du på en skala 1-10?
Men så kan man väl inte säga. Antingen är man homo eller inte. Eller det är meningen som hetro, bi och homo? Jäkla konsitg fråga men för att svara så är är jag inte homo så en 1 då. Fast är meningen som jag skrev får jag väl säga 5 i så fall. Äh, hoppar denna fråga.
15. Tror du på utomjordingar?
En gång i min ugndom gjorde jag det. Det var väl då man kände att man ville tro på något. Några väljer gud och några väljer utomjordingar, ingen större skillnad egentligen. Nu tror jag väl snarare på att det finns liv där ute men vad för liv vet jag inte riktigt.
16. Om du var tvungen att välja en maträtt att äta resten av ditt liv, vad väljer du?
Skulle nog bli soppa eftersom man kan variera den. Var det fusk eller?
17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Kom inte dragandes med bruna bönor. Mår illa varje gång man kör maten på jobbet och har den söta, äckliga doften i hela bilen.
18. Har du blivit arresterad?
Nopp, här är en nästan laglydig brutta
19. Ljuger du?
Det har väl hänt att jag gjort men jag försöker undvika det eftersom det inte kan vara lätt att hålla reda på lögner när dom väl kommit. Men en eller annan vit lögn händer nog ibland. Men jag är en bra människa, jag lovar.
20. Har du kysst en polis?
Nej, tyvärr inte med tanke på att poliser är bland det sexigaste som finns.
21. Är du rädd för Securitasvakter?
Va? Ska man vara det? Många fobier har jag och detta är inte en av dom.
22. Har du någonting att dölja?
Nej det tror jag inte. Eller?
23. Vad har du på din nyckelknippa?
Några nycklar, en kopia av Mollys gosehund fast min ör naturligtvis mycket mindre samt en ölöppnare.
24. Är du / har du varit gift?
Gift med kära maken
25. Skulle du kunna gå upp klockan 3 på natten för att hämta pojkvännen från krogen?
Ja det har väl hänt men det är väl mest eftersom vi bor i en liten Håla och har ca 2 mil in till någon större Metropol och bussar går inte alls på samma vis som i The big city. 
26. Kan du laga cyklar?
Jodå, jag ropar på kära maken så är det fixat Blinkar.
27. Kan du fixa med bilar?
Räknas det att kunna tanka och fylla på spolarvätska? Annars är jag väldigt duktig att fixa med att bilarna blir väldigt skräpiga.
28. Brukar du köra om?
Japp om det behövs och det är säkert
29. Kan du baka bröd?
Japp, men det behövs oftast formar för att slippa platt bröd istället för fina limpor.
30. Vilken serie skulle du helst leva i?
Åh, jag kommer inte på någon. Jag får bara upp Csi men det hade jag inte klarat av. Möjligtvis bara för att få vara Mac Taylors assistent då.

Döm mig inte för att jag har tråkigt.

Rött hjärta

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails