2011/08/18

Första beställningen på cupecake hämtad

Första beställningen fixad idag. Jag blev faktiskt riktigt nöjd med dom förutom en liten detalj att formen hade släppt på några av dom och blivit sådär fula och öppna. Jag har ännu inte hört något från beställaren så jag vet inte hur dom mottogs. Jag hoppas att dom blev nöjda och om dom inte blev det att jag får reda på varför så jag kan göra bättre nästa gång.

008

Kladdkakecc med vaniljfrosting dekorerade med chokladlöv

015

Vaniljcc med geléhallonfluff dekorerade med geléhallon och silverkulor

006

Blåbärscc med citronfrosting dekorerade med hjärtan (min favorit av dessa tre)

Allt glutenfritt
Själva dekoreringen blev jag ganska nöjd med men jag vet inte varför formarna släpper. Jag vet inte om det är så att eftersom det är annat mjöl så blir det lite annorlunda. Kanske det eller så råkade jag bara misslyckas med att få formarna att vara fina för att det var speciellt.
Recept på hela härligheten eller härligheterna kommer sedan. Jag orkar helt enkelt inte ikväll. Jag lovar, det kommer inom kort.

Åh, jag är så spänd på vad dom tyckte.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails