2011/08/04

Lovely nabors

005

Grillade med våra Lovely nabors igår. Det var en sådan där kväll som hela jag skrek efter vitlök så det blev en massa goda vitlöksaker. Vitlöksbröd, svamp i folie med vitlökssmör, vitlökssmör och lite vitlök i potatisgratängen. Jag sitter här och är lite varm nu och jag undrar om det inte sipprar en härlig arom från mig Blinkar. Så jäkla gott var det. En eller snarare några stycken somriga drinkar slank också ner. Vi satt och spelade kort ute på altanen med filtar lindade om oss och bara hade det mysigt. Spelade ut kära maken totalt men det var ingen strategi alls. Eller?

Vi har funderat på om vi skulle till Lund och kolla på Sisters of Mercy i november men som vanligt velas det fram och tillbaka på grund av om vi har råd.

013 
Så gissa om vi blev glada och rörda när våra Lovely nabors kom med två biljetter, som tack för det vi gjorde på deras bröllop. Helt sjuk. Så nu kommer vi definitivt iväg och da nabors ska naturligtvis med. Jag har aldrig sett Sisters så det ska blev spännande. Jag var ju inte så värst gammal när jag började lyssna på dom även om jag hade klarat 13 års gränsen som står på biljetten. Några som jag tycker är riktigt synd att jag missat är The Mission, klick på länken är ett måste för att få njuta en stund. Skam men dom kommer inte mer. Det är en sådan konsert som jag bara kan gå på i mina tankar. Men den är jäkligt bra där Blinkar.

Ja, jag kan inte säga tack tillräckligt många gånger känns det som. Så tack än en gång kära ni för att ni är ni och så underbara.

Rött hjärta

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails