2011/08/19

Idag blir det blir inte bättre än såhär

Jag fick bara för mig att lägga över bilderna från telefonen till datorn. Det kändes som om det var längesedan men jag använder den inte så väldigt mycket till att fota med heller. Men jag hittade några roliga bilder.

008

Detta tycker jag är så jäkla komiskt. Ett annat företag är så väldigt giriga över att ta över ett som gått i konkurs att dom inte ens hinner skruva ner bokstäverna utan bara hänger en tygbanderoll framför. Komiskt och tragiskt på samma gång. (Lilla blå syns skymta i nederkant)

004

Denna hängde på en dörr på Mollys skola innan sommaren. Gillar när man kan vara lite sådär självironisk.

002

Tog denna i kassan på ett känt möbelvaruhus som ligger i Älmhult. Utanför kassan finns små tv-monitorer och kamera och tjejerna såg det och började dansa loss och stod och tittade på sig själva. Vi hade mycket folk bakom oss som stod och hade sådana där sneda leenden som man som vuxen kan få när man ser barn göra något gulligt.

Sist ville jag väl mest göra alla uppmärksammade på att Vickan kommer att få en halvgud till barn. Detta efter att jag läst en bloggrubrik “Gud har skapat Viktorias barn”. Åh, fasen tänkte jag. Jag som trodde det var för att hon haft sex med Boxer-Robert Blinkar. Aja, hur som haver så har inte gud varit med i det hela om han inte gillar trekanter då vill säga.

Idag blir det inte bättre än såhär tror jag.

Rött hjärta

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails