2011/02/27

Så jävla klantigt

Jag är så otroligt sur på mig själv.
Jag är ett stort jävla klantarsle för tillfället.
Jag skulle in och anmäla högskoleprovet ikväll, för att jag inte skulle missa det.
Då var ansökningstiden mellan 17 januari till 15 februari.
Så här sitter jag nu som ett stort fån och har missat det i alla fall. Så klantigt så jag vet inte ord. Och allt för att jag har varit helt säker på att det varit nu i början av mars som ansökningen gick ut.

Så nu kan jag bara hoppas att det går vägen i alla fall. Det finns ju inget som säger att det skulle förbättrats med jag hade i alla fall en möjlighet att göra det om jag skrivit. Nu har jag det jag har och kan inte göra något åt det.

Så jävla klantigt.

Men jag kollade upp ansökningarna på högskolan nu så jag inte missar dom och det ligger den 15 april. Ansökningen till logistik var ända fram i maj. Men där måste jag skriva ett personligt brev och skicka med. Men hur fasen skriver man ett sådan nu då. Jag har jobbat i vården i 16 år och det är nog minst 10 år sedan jag drog ihop ett sådant senast.

Så snälla, vad ska jag tänka på i ett personligt brev som får vara max 1 a4 och ska innehålla lite om mig själv och vad mina mål med utbildningen är. Så svårt.

Men först ska jag ikväll smälta hur jävla klantig jag är så att jag sedan kan gå vidare.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails