2011/02/22

Blaha, blaha

Det kliar i fingrarna att få skriva. Problemet är bara att jag inte har något vettigt att skriva om ikväll. Ingen bra kombination alls .

Jag har fått en massa tips och idéer om vad jag kan skriva om och jag har lagt några till kommer-att-skriva-om-högen.
Som till exempel människor som kör sitt eget race utan att tänka på konsekvenserna för andra, frestelser, fiktiva berättelse. Alltså en massa bra idéer. Men inget som gör att fingrarna börjar dansa över tangenterna. För när jag väl börjar skriva om något är det nästan som om fingrarna skriver själva för det bara väller ur mig. Ord, meningar och innehåll. Allt bara kommer som en våg.
Och detta saknar jag ikväll, tyvärr.
Och därför blir det bara ett sådant här lite halvdant inlägg.

Men jag säger som Swasse:

-I´l be back

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails