2011/02/11

Jag lider ju

Jag håller allvarligt på att bli tokig på att surfa med mobilen som modem.
Jag har översredigt något som då gör att min hastighet är begränsad. Och på min laptop fungerar det inget vidare kan jag tala om. Surfa med flikar är bara att glömma och med tanke på att jag brukar ha minst 3 flikar uppe är det lite krångligt att ta sig mellan sidorna som jag vill.

Ska jag in på Aftonbladet eller bloggen skulle jag mycket väl klicka upp adressen och sedan gå och göra annat några minuter innan sidan visas.

Måtte detta snart få ett slut.
Jag lider ju av att inte få fri surf.
Halvt allvarlig var jag nog i det uttalandet Blinkar.

Nu ska jag minsann ta boken och inta ryggläge en stund.
Har fått den stora äran att jobba några timmar på min annars lediga lördag i morgon. Jag får tänka på lönekuvertet som kommer i mars när jag tycker lite synd om mig själv imorgon. Då kommer det säkert gå lättare. Kval ger ju lite extra även om jag inte vet hur mycket. Fasen, jag är teamledare och har inte ens koll på det. Skärpning frun. Men det är klar. I mars vet jag.

Var rädda om varandra där ute i cyberrymden.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails