2011/02/03

Nettans sportspegel

Nu kommer något att hända som inte är allt för vanligt och det lär säkert dröja länge innan det kommer att hända igen.

Nettans sportspegel

Läste att Ryan Giggs blivit utsedd till bästa spelaren i Manchester United genom tiderna. Det är bara att gratulera honom för det och maken lär säkert tycka om detta val.
Men som kvinna måste jag nu lägga mig i denna debatt också. Ja, nu ska vi se hur jag ska lyckas debattera om vem som förtjänar denna utmärkelsen.
Som kvinna, eller som en Nettan-kvinna i alla fall, ser man lite mer än bara prestationerna. Det ska vara fint att titta på också. Japp så är det hur sexistiskt det än låter. Men kan män så får väl kvinnor också kunna ibland.
Min röst hade helt klart hamnat på:
Trumvirvel.

 Paul Scholes

Denna man är så otroligt sexig. Ja, han kan naturligtvis spela fotboll också men han är fin att titta på. Han rör sig fint och han har ett het temperament. 
Mmm, gottigt.
Får kanske lägga som förslag att vi ska införskaffa Wild Card. Och gissa vem som hade hamnat på den. Fast det hade varit jäkligt svårt att välja mellan han och Robert Smith. Vi kan köra dubbla Wild Cards.

Andra namn på listan hittar du HÄR

2 kommentarer:

Ricksen sa...

Du har rätt gumman jag gillar detta. Men även Paul är ju en av mina favoriter.

Nettan sa...

Paul är nummero ono :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails