2010/05/03

Varning.. Snusk..

Varning
Tycker du inte om snusk och trams är mitt råd just nu att du slutar läsa här och väntar in mitt nästa inlägg istället.

Var ute och gick en runda innan och startade mp3-spelaren på det stället där alla snuskiga låtar låg. Inte alla kanske men en hel del efter varandra. Jag ska påpeka då att när jag fick spelaren var där över 300 låtar inlagda så jag är helt oskyldig till detta snusk denna gången i alla fall ;-).

När jag mötte folk på slingan ansträngde jag mig för att inte gå och sjunga. Hade kanske inte varit så roligt, eller det är kanske det det skulle varit, om jag kommit och trallat.

Make me push my dick and balls
Back between my legs
Call me an ugly woman
And take my picture to show
All the people you work with

Men det var skönt att komma ut en runda och det gick väldigt lätt med lite snusk i öronen ;-).

Kan undra hur man kommer på sådana låtar. Sitter Adam Sandler och funderar på hur det känns att få en shampooflaska uppstoppad och bestämmer sig för att göra en låt? 

2 kommentarer:

Katrin sa...

Denna sång brukar min man vilja framföra på fyllan. Jag måste spela på gitarr för att kompa... Vackert... Not! :)

Nettan sa...

Åh, underhållning på lördag då ;-).

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails