2010/05/20

Som hund och katt

Förskolans dag idag.
Fast dom var ledig fick dom komma in om dom ville. Och naturligtvis ville dom det.
Dom fick gärna vara utklädda till något djur så mamman fick improvisera lite. Och åter igen kommer hon på att hon måste nog köpa hem lite ansiktssmink i andra färger än svart och vit. Men dom blev så söta ändå.
Jag hade i och för sig inte väntat mig något annat heller :-).

001
Lillys nos hade redan börjat blekna när vi körde. Men det är klart. Hon satt sig i soffan en stund och tummade och snuttade lite.

004

Molly blev riktigt stolt över sin lilla målning.
Så jag skickade iväg en hund och en katt.
Och här sitter jag nu helt allena och det känns mycket konstigt. Här är så tyst och det är nog det som känns mest konstigt. Jag är aldrig själv annars. Och jag har bestämt mig för att bara vara. Sätta mig och stirra in i en vägg om jag det vill men jag ska inte göra något annat. Jag är ledig i morgon så då återgår jag till vardagen och tar tag i hemmet. Men inte idag.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails