2010/05/07

Oral Care ;-)

Körde ner för att handla innan. 
Och när jag stod där vid stoppet och fortfarande kände mig väldigt nere över dagen som varit på grund av att tjejerna varit väldigt bråkiga och kinkiga körde en bil förbi som genast fick mig på roligare tankar.
På sidan stod det

Oral Care

Och jag ha då lite snuskig fantasi om det är någon som har missat detta.
Så min första tanke var att:
-Men det är ju förbjudet med sexköp.
Och sedan såg jag framför mig, i fantasin då, hur bilen stannade och en liten pinuppa gick ut från passagerare sidan samtidigt som halliken med sin vinröda sammetshatt och käpp med guldknopp kom ur förarsidan.
Och sedan kör dom då rundor och ger orala tjänster.

Herregud vilken fantasi jag har ;-).

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails