2010/05/26

I´m in love

Känner mig ganska positivt lagd idag.

För det första är jag nu tillbaka på min egen dator. Vännen lyckades fixa den igår kväll. Och som tur var kunde han lägga över alla mina viktiga saker som t.ex. bilderna på hans dator. Så alla bilderna är räddade :-). En lättnad är vad det är.
Men allt fungerar ännu inte på min dator men det överlever jag nog för hans skulle ordna till det senare idag. Blev liksom lite sent igår. Så ännu har jag ingen tillgång till mina gamla bilder, mail eller kontakter. Men det kommer.

Men det kan jag inte gå och kinka över när jag numera har denna lilla goding i mina ägor.
För min kamera kom minsann igår i alla fall.
Hämtades, laddades och började undersökas.
Så nu får vi se hur långt mitt tålamod räcker för att lära mig den också. Jag är kanske annars känd för att inte ha det bästa tålamodet ;-).
Får kanske ta mig tid att läsa instruktionsboken. Men bara kanske.
Jag har redan kommit till ett litet dilemma.
Finns en inställning där man ska kunna ta 3 bilder på kort tid. Jag ställde in den och gjorde som guiden sa men det går minsann inte. Men den är ju bara några timmar gammal så vi ska nog hinna lära känna varandra till slut.
Nu får jag väl gå och låsa in den i kassaskåpet ;-).
 

039

040 043

041

I´m in love

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails