2010/05/24

Förkylning eller nytt måndags exemplar?

Fortfarande ingen dator. Vännen har beställt något som ska göra att han kan koppla in min hårddisk till hans så vi kan plocka allt av värde som t.ex. bilderna. Sen ska han väl göra någon formatering eller installation eller något sådant. Han sa vad han skulle göra men det kommer jag minsann inte ihåg. Konstigt ;-).
Men nog om datorn nu.

014
Poolen kom upp i helgen.
Lilly firade med att dra på sig simglasögonen :-).
Både hon och Molly badade i den lilla poolen. I iskallt vatten eller det är kanske jag som börjar bli gammal, vad vet jag.

Nu är vännen iväg med den stora bilen. Den går så jäkla illa och vi vet inte riktigt vad det är. Alltså jag fattar inte varför vi ska få tag på alla måndags exemplar till bilar. Bara en massa bekymmer och konstiga fel som ingen verkar hört talas om innan.
Nu är tomgången hemsk. Den hostar lite och när man växlar finns det ingen styrka i den utan den skuttar lite innan den går så vanligt som den kan. Jag hoppas han hittar vad det är så man vågar köra någon stans. Nu kör man fram och tillbaka till jobbet och hoppas att den ska klara sig hem. 
Den kanske har åkt på någon förkylning ;-).

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails