2010/05/30

Drinkar, poker, Singstar och ett fint halsband

För 1 1/2 vecka sedan skulle vi på en stor rockabilly fest igår.
Den blev tyvärr inställ på grund av att det var för få anmälda.
Då tänkte vi att vi ändå kunde hitta på något, bara jag och vännen, eftersom vi hade barnvakt och det inte är allt för ofta som vi gör något utan kidsen.
Så vi planerade då att vi skulle ut och äta lite i stan. Insåg sedan att det var crusing och Siesta så det skulle nog vara ordentligt med folk.
Så det blev att vi gick bort till grannarna istället.

055
Beställde kinamat, tog någon drink, bastade lite, spelade lite poker och sjöng lite singstar.

069  081

090 102

096

Och det blev tummen upp för en trevlig och rolig kväll.
Det är så sällan det blir av nu för tiden så när vi väl kan gå bort båda brukar det vara så jäkla roligt. Och så var det även igår.
Men sedan har vi helt underbara och trevliga grannar också :-).

Men jag kan väl säga att jag mådde inte toppen i morse precis. Sprängande huvudvärk vilket ledde till otäckt illamående som ledde till otäck toastund om man säger så. Men jag lyckades somna en stund till innan tjejerna kom in.
Molly kom in med paketet som hon gjort på dagis.
Paketet som hon igår frågade om jag skulle ha igår:
-Mamma ska du ha paketet med halsbandet idag?
Men jag blev överraskad i morse ändå även om Lilly stor och sa halsband hela tiden och Molly fräste av henne för att säga att man fick inte säga vad som fanns i ;-).
Härliga barn.

109
Detta fina halsband hade Molly gjort till mig. Och hon blev så stolt när jag tog det på mig.

Så nu är denna söndagen slut och vi har inte gjort något vettigt alls. Bara slappat och försökt hitta kraft till att göra det allra nödvändigaste. Och det är väl så min kväll kommer fortsätta att se ut.

1 kommentar:

Emma sa...

Ni ser ut att ha haft en grymt rolig kväll även om festen blev inställd :)Kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails