2010/05/31

Dinosaurier på Skånes Djurpark?

Har varit och lämnat Molly på dagis tidigare idag.
Dom äldsta barnen skulle åka till Skånes djurpark idag och hon såg fram emot det väldigt mycket. Mest var det nog att hon skulle få se dinosaurier ;-). Denna diskussion om dinosaurier har vi haft några gånger. Jag trodde hon hade koll på att det inte fanns några dinosaurier, att det bara fanns skelett i marken men tydligen hade hon sett något på tv:n nu. Så ja, hon skulle till djurparken och titta på dinosaurier ♥.

009
Sen var hon lite orolig så att det fanns bälte och bilstolar till alla barnen i bussen.
Förklarade att dagis har ordnat det eftersom dom inte får åka någonstans med barnen annars.
Jo det var klart men skulle vi ändå inte ta hennes stol med oss.
Hörde av en av fröknarna nu att det var lugnt. Nu satt dom fast på kuddar så nu kan hon känna sig trygg :-).

Det kommer att kännas jätte sorgligt när hon slutar på dagis. Två av fröknarna har varit med hela tiden så dom känner barnen innan och utantill. Men man har blivit lite bortskämd med detta så det känns väldigt konstigt och oroligt när Lilly flyttas lite hit och dit.

Lillys grupp ska delas vilket jag tycker är helt idiotiskt.
Det är en hel grupp med enbart –07:or och det är inte ofta det händer. Och vi vet fortfarande inget hur dom ska delas. Jag kommer protestera om Lilly blir kvar med dom mindre barnen. Jag anser inte att det främjer henne. Men rektorn vet var jag står i denna frågan så vi får väl se. Mötet har varit men ännu har vi föräldrar inte fått reda på något.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails