2010/04/30

Instruktioner till cykelfesten

Känner mig lite hängig idag. Lite huvudvärk och killig i halsen. Funderade på om det är pollen men det spöregnar ute och då brukar inte jag känna av pollen så mycket. Så det är kanske något skit på g igen. Eller så känner jag mig bara lite nere för att jag har en hel jobbhelg framför mig.
Men jag har idag fått ett efterlängtat brev som piggade upp lite i alla fall.

007
Brevet med instruktionerna till cykelfesten här i Hålan låg där i lådan idag.

010
Vi har alla fått en bokstav som är vår till festen så man lätt ska veta vilken som ska ha vilket kuvert. Och dessa har jag då maskerat nu när jag tog bilden ifall det nu skulle vara någon som ska på festen som skulle läsa här så ser man inte bokstäverna i alla fall. 
Och nu när jag har det så blir jag grymt nyfiken på vart vi ska och vilka som kommer hit. Och vilka dom andra deltagarna är för det har vi inte en aning om. Jag vill bara riva upp kuvertet med förrätten för att veta samt kuvertet med efterfest stället.
Men frun får snällt vänta till klockan 17 nästa lördag innan hon får redan på det. Hur ska detta gå ;-).

Jag ser verkligen fram emot denna fest och att få träffa lite olika människor också.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails