2010/04/05

Påskledigheten är nu tyvärr över

Det är inte klokt vad några lediga dagar går fort.
Syster har varit här 1 vecka och denna veckan har bara rusat fram. Dom körde för en stund sedan så nu väntar många timmars väntan på samtal från Norge att allt har gått bra. Jag tycker det är riktigt jobbigt att vänta på detta samtal. Men jag jobbar nu ikväll så jag går ju inte helt och väntar utan har lite annat att tänka på också även om tankarna brukar vandra bort och hamna hos Jessica.
Nu dröjer det enda till mitten av vecka 27 innan vi träffas igen. Och då är nästan min semester slut :-(.
Så jag hade tänkt att jag ska försöka strunta i att planera något. Det får andra ta hand om nu. Om jag nu inte går i taket för att det inte händer något eller att man inte får reda på något. Men nopp, ingen planering för min del.

På tal om planering så kunde inte pappa sitta barnvakt när vi ska fira vår 10-åriga bröllopsdag. Kändes ganska trist faktiskt. Men jag tror det mest var att det känns lite som om när vi har frågat går det aldrig men medans när det har varit Josse så har han löst det. Han har ju varit nere några gånger hos henne och passat tjejerna där.
Så vi får väl ta upp raggandet igen eftersom vi inte frågat fler när han sa att han skulle lösa det. Stora problemet är ju att vi har Zingo också så det behöver vara någon som kan vara här nere lite så han också får sällskap. Åh, jag vill verkligen komma iväg på denna lilla weekend. Det är 1 1/2 år sedan vi var iväg på något själva så det är ju inte så att vi är det allt för ofta.

Nu är det snart dags för frun att bege sig till jobbet. Som sagt så går 5 dagars ledighet fort.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails