2010/04/14

Nikon D3000 + AF-S DX 18-55 VR

Jag sitter just nu och suktar efter en ny kamera. Har hittat en på netonnet som skulle passat mig alldeles perfekt

Nikon D3000 + AF-S DX 18-55 VR

En systemkamera som passar en glad amatör.
Och det beskriver väl mig ganska bra.
Vännen tycker nästan jag är lite tramsig när jag springer och fotar i princip allt för att se hur det blir. Och alla fotoutmaningar jag har hittat och är med i är också en del av mitt intresse för att komma längre. Dom kan ni titta på HÄR förresten. Men jag behöver en ny bättre kamera. Jag har blivit mer och mer intresserad över inställningar och fototekniker. Nu kan jag ju inte mycket då men jag försöker exprementera med min lilla kamera. Min lilla kameran fungerar alldeles perfekt i vardagssammanhang men jag vill faktiskt kunna göra det där lilla extra.

Jag vill, jag vill, jag vill ha den.
Varför kan man inte ha pengar så man bara kan gå och köpa en sådan.

Någon som kan kameror som kan säga att jag gjort ett bra val när jag väl kan köpa den?

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails