2010/04/28

Tjejkväll på Jägersro

Vem gick ut för att vinna lite pengar igår?
Jag gjorde, jag gjorde.
Gick det bra då?
Nopp.

Jag och några arbetskamrater gjorde Jägersro igår.
Det var första gången jag var live på trav. Och jag kan nog säga att det är väldigt smart att ha en budget och att man håller den för jäklar vad pengarna rullade.
Men det var så spännande att spelat på plats eller vinnare och sitta och titta och heja. Nu lyckades jag inte så bra då. När jag var modig och satsade på vinnare bara så hamnade den naturligtvis på plats. I några lopp som jag satt plats på blev hästkraken omsprungen precis innan mål och hamnade på 4:de plats istället. Lite surt kändes det faktiskt. Men helt klart en sak som måste göras om. En av tjejerna vann faktiskt några hundra så det är bara att gratulera. Så alla var inte otursförföljda. 
016 013
Det var tur att vi ställde in gps:en för det stod minsann inte skyltat från motorvägen första vi svängde av. 

010 012

Det var tjejkväll igår så vi fick gratis inträde och så kunde vi beställa mat med andelsspel för lite reducerat pris. Men det var dyrt på restaurangen men man behöver ju inte sitta där nästa gång. För en nästa gång ska det bli. Kan kanske få in det någon gång om året. Det hade varit så roligt.

Tack tjejer för en rolig och trevlig kväll ♥ 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails