2010/04/29

Impulstripp till Ikea

Har varit en sådan där lite rastlös dag.
Hade planerat in att köra till svärmor men hon ringde igår och sa att hon var tvungen att vara på ett annat håll.
Så efter 2 tvättar och disken kände jag bara att jag måste åka någonstans.
Så det blev minsann en tripp till Ikea bara sådär. Shoppade loss för 105 kr så jag tror nog vi överlever mina impulser som dessutom inte var några impulser. Jag hade det med mig hem som jag hade tänkt jag skulle titta på.

8 nya frukostskålar
2 plastbehållare till hyllan
1 kudde till Lilly
1 paket sugrör
och
1 diskborste ( det var impuls).

033 031

Och vad är ett Ikea-besök utan en korv eller glass.
Inget ;-).
Så en vars en glass blev det till tjejerna och jag tog minsann en varm kanelbulle och kaffe.
Efter glassen ville Molly ha en dricka så hon fick 7 kronor och ställde sig i kön. Hon ser så stolt ut när hon står och väntar på sin tur. Jag stod precis utanför kön så jag skulle kunna vara behjälplig om det behövdes.
-En dricka tack sa hon när det var hennes tur och lämnade fram pengarna och fick sedan en mugg.
Jag får sedan ett leende som hade gått runt om inte öronen varit där. Så stolt över en sådan sak. Och då ska vi inte snacka om vad mamman var över att ha ett sådant artigt barn :-).
Hon pratade sedan i bilen hem om hur modig hon varit som hade handlat själv. Och jag kunde bara hålla med henne och berömma henne över hur duktig hon varit.

015
Innan vi körde kände jag för att tradera lite. Hade letat fram lite skor häromdagen som jag kände för att slänga ut. Men idag när jag satt där blev det bara Lillys finskor i storlek 24 som kom ut.
Dom är så söta och bara använda 1 gång.
Intresserad?
Du hittar dom HÄR.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails