2010/04/16

Strandpremiär

Packade picknick korgen och begav oss ner till sjön.

001
Det var som att se kossorna vid vårsläppet när dom sprang ner för backen och bara ville ner och leka.

019 038

Och det lektes.

022 042

Och det lektes.

057

Och mitt i mitt ivriga fotande fick kameran fnatt. Ett 20-tal bilder ser ut på detta viset. Jag hoppades att det bara skulle vara något fel på displayen med icke. Jag stängde av, jag ändrade inställningar men inget hjälpte.
Så jag gav upp men efter en stund kunde jag då inte låta bli att kolla ändå. Och då var den som vanligt igen. Kan väl lugnt säga att jag blev lättad.
Men tittar man så ser det nästan ut som om den inte öppnat sig riktigt. Hoppas verkligen att det bara var en tillfällighet.
 

068 080

Syskonkärlek
♥Vackert♥

094

096

3 timmars strandpremiär tar hårt på tjejerna.
Lilly ligger nu och sussar så sött på soffan. Molly sitter och spelar lite. Och jag sitter och väntar på att Josse ska komma för att färga mitt hår.
Hoppas det sitter bättre denna gången. Men jag har köpt annan sort så vi får se.

2 kommentarer:

Madde sa...

Hej hopp, det var ett tag sedan.. Hur är läget?

Maria sa...

Vilka fina bilder på söta barn :)

Önskar dig en skön lördag !
Kram kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails