2010/04/02

Jag ska nog också bara flyta med

Jag blir så irriterad på när folk inte kan hålla tider.
Sitter här och väntar just nu på att systrarna ska komma för här ska påskpysslas.
Dom bestämde 11 igår så vi skulle hinna med allt utan att stressa eftersom vi ska grill nu på eftermiddagen också. Blir ju lite som ska ordnas till det.
Jag har fixat äggen färdiga och sagt till Molly att dom snart kommer.
Men nu kommer dom inte än på ett tag så Molly är så rastlös och så blir här allmänt kinkigt. Så jag kan lugnt säga att det är tjat nu.

Att jag aldrig lär mig att jag ska strunta i att planera saker. Jag säger det varje gång men ändå gör jag det. Jag vill med också bara kunna flyta med allt och ha allt planerat men jag mår inte bra av det. Men jag mår fan inte bra av att planera en massa saker som sedan bara grusas och att det verkar som om ingen uppskattar att ha lite planering.
Och jag planerar ändå och hör efter med dom andra också och dom “godkänner” så jag kör inte över dom med enbart mina planer.

Jag blir bara så jäkla ledsen på detta.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails